Despre Autorizarea obiectelor de activitate

   Autorizare obiecte activitate se face de obicei inca de la infiintarea societatii sau a unui punct de lucru, sau ulterior infiintarii societatii sau a unui punct de lucru, prin depunerea la Registrul Comertului a unei declaratii pe propria raspundere, semnata de asociatul sau de administrator, din care sa rezulte ca sunt indeplinite conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile precizate in declaratia-tip.In declaratie se trec numai acele activitati (cu codurile CAEN aferente) pe care societatea intentioneaza sa le desfasoare efectiv la sediu sau la punctul de lucru declarat, sau in afara acestora, alese dintre activitatile prevazute in actul constitutiv.

Ori de cate ori intervin modificari fata de activitatile inscrise in declaratia-tip (renuntare sau adaugare de activitati), societatea va depune la Registrul Comertului o noua declaratie de autorizare obiecte activitate, corespunzator modificarilor intervenite.

servicii revocare administrator

Autorizarea obiectelor de activitate online
Simplu, rapid si fara birocratie!

Apeleaza cu incredere

Dupa verificare si inregistrare, Registrul Comertului va emite un Certificat constatator prin care se atesta ca s-a inregistrat declaratia pe propria raspundere de autorizare obiecte activitate la sediu sau la punctul de lucru, sau in afara acestora, din care rezulta ca sunt indeplinite conditiile de functionare prevazute de legislatia specifica in domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protectiei mediului si protectiei muncii, pentru activitatile declarate.

Daca societatea are mai multe puncte de lucru, se efectueaza procedura de autorizare obiecte activitate pentru fiecare punct de lucru, depunandu-se declaratii si obtinandu-se de la Registrul Comertului certificate constatatoare pentru fiecare punct de lucru.
Dupa primirea unei copii a declaratiei-tip depuse de catre societate la ORC, autoritatile publice competente vor efectua controale la sediile sociale sau la puncte de lucru, in vederea stabilirii conformitatii situatiei de fapt cu cele declarare de catre asociat sau administrator.

Autoritatile publice competente sunt:

Directiile de sanatate publica teritoriale din subordinea Ministerului Sanatatii sau ministerele cu retea proprie de sanatate publica

Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor sau ministerele cu retea sanitara veterinara proprie

Autoritatile publice teritoriale de protectie a mediului din subordinea Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor

Inspectoratele teritoriale de munca din subordinea Ministerului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei.

servicii revocare administrator

Servicii specializate pentru asigurarea

In cazul in care autoritatile publice competente constata ca la sediile sociale sau la punctele de lucru nu sunt indeplinite conditiile legale de functionare, pot aplica amenzi, pot impune sanctiuni de alt tip sau pot pun in vedere comerciantului sa se conformeze cerintelor acestora.

Societatea noastra acorda consultanta de afaceri si management, consultanta juridica si consultanta fiscala la autorizare obiecte activitate la sediile sociale, la punctele de lucru si/sau in afara acestora, punandu-si toata experienta in slujba dvs. in schimbul unor tarife foarte avantajoase pentru dvs. si va ofera deasemenea si posibilitatea gazduirii sediului social pe perioada determinata la inceputurile activitatii SRL-ului la preturi fara concurenta.

Autorizarea obiectelor de activitate rapid si eficient

Cum functioneaza?

Este foarte simplu, comod si rapid:

  1. Accesezi lista de servicii MCR si selectezi serviciul de care compania ta are nevoie;
  2. Introduci CUI-ul companiei si preluam datele companiei din sistemele ANAF;
  3. Incarci documentele si procura notariala pe care ti le vom solicita, necesare pentru inregistrarea modificarilor;
  4. Incarci documentele pe care ti le vom solicita, necesare pentru inregistrarea modificarilor;
  5. Inregistram modificarile companiei tale in cateva zile.

Care sunt beneficiile?

Rapid

Efectuezi modificarile din fata calculatorului, fara sa trebuiasca sa te de plasezi

Simplu

Trebuie sa urmezi cativa pasi simplii, descrisi in cadrul procesului de inregistrare documente

Fara birocratie

Scapi de cozile de la institutiile statului si te poti concentra pe restul obiectivelor tale

Fara greseli

Avand in spate o echipa de experti, nu exista sanse ca documentatia sa fie respinsa

TE-AI CONVINS?

Aplica online pentru autorizarea obiectelor de activitate si scapa de birocratie!