Despre Sediu Secundar
Sediu secundar – reprezintă spatiul, distinct de gazduirea sediului social, unde societatea urmează să-si desfăsoare o activitate economica dar nelucrativă (de exemplu birouri cu destinatie de protocol) pentru care de obicei nu se fac angajari de personal.
Sediile secundare ale firmei pot fi deschise atat odata cu infiintarea societatii comerciale, cat si dupa acest moment. deschiderea unui sediu secundar dupa ce firma a fost infiintata se realizeaza prin introducerea si inregistrarea de mentiuni la Registrul Comertului.
Documentul principal care autorizeaza infiintarea unui sediu secundar il reprezinta un act de spatiu, care poate consta fie într- un act de proprietate (în cazul în care societatea este proprietară a spatiului respectiv), fie într-un contract încheiat între societate si un alt proprietar, contract care poate fi de închiriere (subînchiriere), de comodat, contract de asociere în participatiune, etc.
Infiintare sau inchidere sediu secundar online
Simplu, rapid si fara birocratie!
Apeleaza cu incredere
În cazul în care se încheie un contract de închiriere (subînchiriere) cu un proprietar persoană fizică, acesta trebuie înregistrat la Administratia Financiară pentru luarea in evidentă.
La infiintarea unui sediu secundar dosarul ce se va inainta la Registrul Comertului va cuprinde pe langa hotararea adunarii generale a asociatilor sau actionarilor de deschidere a unui sediu secundar si actul constitutiv actualizat si alte documente cerute de legislatia in vigoare referitoare la actul de spatiu si dovada de proprietate a spatiului, avizul de schimbare a destinatiei imobilelor colective cu regim de locuinta (daca este cazul), imputerniciri, dovezile privind plata taxelor legale si altele.
Dupa infiintarea sediului secundar la Registrul Comertului trebuie obtinuta autorizare de functionare de la Primarie (pe plan local), autorizatie care se emite pe o perioada de 1 an, dupa care trebuie prelungita anual numai pentru activitati de comercializare in spatii publice.
De asemeni trebuie depusa o documentatie privind deschiderea unui sediu secundar si la administratia financiara in raza careia se afla sediul social al societatii si la administratia financiara in raza careia se afla punctul de lucru.
Servicii specializate
Ulterior deschiderii sediului secundar societatea poate hotara din diverse motive inchiderea sediului secundar.
Pentru inchiderea unui sediu secundar dosarul care se va inainta la Registrul Comertului va cuprinde pe langa hotararea adunarii generale a asociatilor de inchidere a unui sediu secundar, actul constitutiv actualizat, certificatul constatator in original si alte documente cerute de legislatia in vigoare referitoare la imputerniciri, dovezile privind plata taxelor legale si altele.
Societatea noastra acorda consultanta de afaceri si management, consultanta juridica si consultanta fiscala la infiintarea unui sediu secundar punandu-si toata experienta in slujba dvs. in schimbul unor tarife foarte avantajoase dvs. si va ofera deasemenea si posibilitatea gazduirii sediului social pe perioada determinata la inceputurile activitatii SRL-ului la preturi fara concurenta.
Infiintare sau inchidere sediu secundar rapid si eficient
Cum functioneaza?
Este foarte simplu, comod si rapid:
- Accesezi lista de servicii MCR si selectezi serviciul de care compania ta are nevoie;
- Introduci CUI-ul companiei si preluam datele companiei din sistemele ANAF;
- Introduci cateva date de care vom avea nevoie pentru inregistrarea modificarilor;
- Incarci documentele si procura notariala pe care ti le vom solicita, necesare pentru inregistrarea modificarilor;
- Inregistram modificarile companiei tale in cateva zile.
Care sunt beneficiile?
Rapid
Efectuezi modificarile din fata calculatorului, fara sa trebuiasca sa te de plasezi
Simplu
Trebuie sa urmezi cativa pasi simplii, descrisi in cadrul procesului de inregistrare documente
Fara birocratie
Scapi de cozile de la institutiile statului si te poti concentra pe restul obiectivelor tale
Fara greseli
Avand in spate o echipa de experti, nu exista sanse ca documentatia sa fie respinsa
TE-AI CONVINS?
Aplica online pentru infiintare sau inchidere sediu secundar si scapa de birocratie!