Despre Sediu Social
Schimbare sediu social este acea situatie care intervine dupa infiintare firma, infiintare PFA, infiintare intreprindere individuala sau familiala, infiintare ONG -adica infiintare asociatie sau infiintare fundatie- cand pe parcursul desfasurarii activitatii entitatii spatiul in care functioneaza entitatea adica gazduirea sediu social nu mai corespunde din diferite motive scopului entitatii respective.
Gazduirea sediului social reprezinta un element de identificare al oricarei societati comerciale si are importante influente asupra desfasurarii activitatii entitatii respective atat din punct de vedere comercial, juridic dar si fiscal astfel ca cale de consecinta schimbare sediu social devine implicit o decizie foarte importanta.
Schimbare sediu social online
Simplu, rapid si fara birocratie!
Apeleaza cu incredere
In aceste situatii orice firma, PFA, ONG poate apela cu incredere la societatea noastra care are posibilitatea si disponibilitatea sa va asigure gazduire sediu social pentru societatea dumneavoastre pe o perioada de la minim 6 luni la maxim 12-18 luni, pentru un onorariu avantajos.
Pe langa gazduire sediu social, societatea noastra poate sa va mai ofere si alte servicii conexe care sunt indispensabile desfasurarii unei activitati normale:
puteti dispune de un birou elegant in centrul Bucurestiului pentru intalniri in scop de afaceri, intr-un cadru prietenos si profesional, cu o programare anticipata cu cel putin 1-2 zile;
aveti la dispozitie un numar de telefon la care clientii si furnizorii dvs pot apela pentru diverse oferte si informatii;
aveti la dispozitie un numar de fax in scopul primirii si redirectionarii corespondentei de la/catre client si furnizori;
puteti primi corespondenta dvs. care va fi ulterior redirectionata conform instructiunilor dvs;
puteti apela la servicii de contabilitate profesionale pentru entitatea dvs.
Schimbare Sediu Social
Din ratiuni practice si comerciale, societatile pot sa faca schimbare sediu social atat in acelasi judet cat si in alt judet.Este foarte important ca la definitivarea hotararii de schimbare sediu social sa se faca o analiza atenta a tuturor implicatiilor ce rezulta din schimbare sediu social (transmiterea catre partenerii entitatii a noului sediu social, asigurarea ca noul sediu social indeplineste conditiile de functionare necesare etc) si numai dupa indeplinirea conditiilor pentru modificarea sediului social sa se puna in practica schimbare efectiva pentru sediu social.
Spatiul destinat gazduirii sediului social poate apartine unei entitati prin contract de vanzare – cumparare (intabulat), contract de schimb (intabulat), contract de construire impreuna cu procesul verbal de receptie al constructiei, contract de inchiriere, contract de subinchiriere, contract de comodat, contract de concesiune(intabulat) , contract de donatie (intabulat), contract de leasing imobiliar, contract de uz, contract de uzufruct.
Modificare Sediu Social
Pentru modificare sediu social dosarul ce se va inainta la Registrul Comertului sau Ministerul Justitiei va cuprinde pe langa hotararea de modificare sediu social si actul constitutiv actualizat si alte documente cerute de legislatia in vigoare referitoare la dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social, avizul in cazul schimbarii destinatiei imobilelor colective cu destinatie de locuinta, imputernicirea pentru reprezentantul legal care efectueaza modificarea la Registrul Comertului sau Ministerul Justitiei si alte documente solicitate de Registrul Comertului sau Ministerul Justitiei in functie de situatiea specifica
Dupa inregistrarea schimbare sediu social la Registrul Comertului, entitatea trebuie sa indeplineasca si alte formalitati necesare schimbarii sediului social printre care amintim cel mai importat transferul dosarului fiscal de la vechiul organism fiscal tutelar la noul organ fiscal tutelar.
Societatea noastra acorda consultanta de afaceri si management, consultanta juridica si consultanta fiscala la schimbare sediu social al unei firme, societati comerciale, srl, sa, PFA, intreprindere indivisuala sau familiala, al unei asociatii ori fundatii, punandu-si toata experienta in slujba dvs. in schimbul unor tarife foarte avantajoase dvs. si va ofera deasemenea si posibilitatea gazduirii sediului social pe perioada determinata la preturi fara concurenta .
Schimbare sediu social rapid si eficient
Cum functioneaza?
Este foarte simplu, comod si rapid:
- Accesezi lista de servicii MCR si selectezi serviciul de care compania ta are nevoie;
- Introduci CUI-ul companiei si preluam datele companiei din sistemele ANAF;
- Introduci cateva date de care vom avea nevoie pentru inregistrarea modificarilor;
- Incarci documentele si procura notariala pe care ti le vom solicita, necesare pentru inregistrarea modificarilor;
- Inregistram modificarile companiei tale in cateva zile.
Care sunt beneficiile?
Rapid
Efectuezi modificarile din fata calculatorului, fara sa trebuiasca sa te de plasezi
Simplu
Trebuie sa urmezi cativa pasi simplii, descrisi in cadrul procesului de inregistrare documente
Fara birocratie
Scapi de cozile de la institutiile statului si te poti concentra pe restul obiectivelor tale
Fara greseli
Avand in spate o echipa de experti, nu exista sanse ca documentatia sa fie respinsa
TE-AI CONVINS?
Aplica online pentru schimbare sediu social si scapa de birocratie!