Despre Prelungirea mandatului

Dupa infintare firma, infiintare SRL sau infiinare SA, si anume pe parcursul functionarii acestor entitati, sunt situatii in care ulterior numirii administratorului acesta prin activitatea desfasurata sa conduca la rezultate bune si foarte bune ale societatii astfel incat asociati sau actionarii pot sa decida prelungirea mandatului administratorului expirat.

Prelungirea mandatului administratorului expirat se poate face numai prin hotararea Adunarii Generale a Asociatilor sau Actionarilor care sunt insa obligati sa respecte conditiile de forma si de fond ale Legii 31/1990 privind societatile comerciale cu privire la anuntarea si publicarea hotararea Adunarii Generale a Asociatilor sau Actionarilor cat si cele de cvorum efectiv al Adunarii Generale a Asociatilor sau Actionarilor.

servicii de prelungire mandat

Efectueaza modificarile online
Simplu, rapid si fara birocratie!

Procedura

La prelungirea mandatului administratorului expirat trebuie verificate doar anumite situatii cum ar fi ca administratorul sa nu fi fost implicat de la numire lui pana la prelungirea mandatului in cazuri penale, sa nu depaseasca numarul de 5 mandate de administrator la diferite societati comerciale sau sa nu fi intrat in diferite cazuri de conflicte de interese.

La prelungirea mandatului administratorului expirat dosarul ce se va inainta la Registrul Comertului va cuprinde pe langa hotararea Adunarii Generale a Asociatilor de numire mandat nou de administrator si actul constitutiv actualizat si alte documente cerute de legislatia in vigoare referitoare modificarea datelor de identitatea ale administratorilor, declaratii pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor referitoare la numirea administratorului, certificate de cazier fiscal, documente ale persoanelor fizice sau juridice straine, in copie certificata si original insotit de traducerea realizata de un traducator autorizat a carui semnatura sa fie legalizata de un notar public, dovada platii taxelor legale, etc.

Societatea noastra acorda consultanta de afaceri si management, consultanta juridica si consultanta fiscala la prelungirea mandatului administratorului,  punandu-si toata experienta in slujba dvs. in schimbul unor tarife foarte avantajoase dvs. si va ofera deasemenea si posibilitatea gazduirii sediului social pe perioada determinata la preturi fara concurenta .

Prelungire mandat administrator rapid si eficient

Cum functioneaza?

Este foarte simplu, comod si rapid:

  1. Accesezi lista de servicii MCR si selectezi serviciul de care compania ta are nevoie;
  2. Introduci CUI-ul companiei si preluam datele companiei din sistemele ANAF;
  3. Introduci cateva date de care vom avea nevoie pentru inregistrarea modificarilor;
  4. Incarci documentele si procura notariala pe care ti le vom solicita, necesare pentru inregistrarea modificarilor;
  5. Inregistram modificarile companiei tale in cateva zile.

Care sunt beneficiile?

Rapid

Efectuezi modificarile din fata calculatorului, fara sa trebuiasca sa te de plasezi

Simplu

Trebuie sa urmezi cativa pasi simplii, descrisi in cadrul procesului de inregistrare documente

Fara birocratie

Scapi de cozile de la institutiile statului si te poti concentra pe restul obiectivelor tale

Fara greseli

Avand in spate o echipa de experti, nu exista sanse ca documentatia sa fie respinsa

TE-AI CONVINS?

Aplica online pentru prelungirea mandatului administratorului si scapa de birocratie!