Cum functioneaza?

Este foarte simplu, comod si rapid:

  1. Accesezi lista de servicii MCR si selectezi serviciul de care compania ta are nevoie;
  2. Introduci CUI-ul companiei si preluam datele companiei din sistemele ANAF;
  3. Introduci cateva date de care vom avea nevoie pentru inregistrarea modificarilor;
  4. Incarci documentele si procura notariala pe care ti le vom solicita, necesare pentru inregistrarea modificarilor;
  5. Inregistram modificarile companiei tale in cateva zile.

Care sunt beneficiile?

Rapid

Efectuezi modificarile din fata calculatorului, fara sa trebuiasca sa te de plasezi

Simplu

Trebuie sa urmezi cativa pasi simplii, descrisi in cadrul procesului de inregistrare documente

Fara birocratie

Scapi de cozile de la institutiile statului si te poti concentra pe restul obiectivelor tale

Fara greseli

Avand in spate o echipa de experti, nu exista sanse ca documentatia sa fie respinsa

CONTACT

Contacteaza echipa noastra de experti

Inca ai neclaritati? Contacteaza-ne!