TERMENI SI CONDITII, POLITICA DE COOKIES
PARTILE CONTRACTANTE
MCR CONSULT PARTNERS SRL, persoana juridica romana, avand sediul social situat in Mun. Bucuresti, Sos Colentina nr. 16, Sector 2, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9566/2013, CUI 32080946, cont IBAN: RO45BTRLRONCRT0P64358901, deschis la BANCA TRANSILVANIA, denumit in continuare PRESTATOR,
1. CUMPARATOR – orice persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un cont in site si efectueaza o comanda.
2 UTILIZATOR – orice persoana fizica care a implinit varsta de 18 ani, reprezentant legal sau formal al unei persoana juridica inregistrata pe site, care, prin finalizarea procesului de creare a contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii,
II OBIECTUL CONTRACTULUI
Obiectul contractului este reprezentat de Serviciile oferite de catre MCR Consult Partners prin intermediul site-ului www.mcrconsult.ro , unde Cumparatorul/ Utilizatorul se poate informa cu privire la aceste servicii si pe care le poate solicita dupa crearea unui cont de client, prin iregistrarea unei comenzi pe site.
III ACORDUL
Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, Clientul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.
MCR Consult Partners isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic sectiunea Termeni si Conditii, pe care o va afisa pe site in ultima versiune existenta si pe care o va expedia prin mijloace electronice catre cumparator, dupa inregistrarea comenzii, impreuna cu proforma pentru serviciile solicitate de catre acesta.
IV INREGISTRAREA COMENZII
Prin inregistrarea unei comenzi pe site, Cumparatorul isi exprima acordul de a fi contactat de catre MCR Consult Partners, telefonic sau in scris, pe baza datelor oferite de catre acesta odata cu crearea contului, in vederea comunicarii procedurii de urmat in vederea finalizarii cu succes a serviciilor solicitate si achitate de catre Cumparator.
Inregistrarea comenzii de catre Client implica acordul acestuia cu privire la acceptarea prezentei sectiuni, denumita Termeni si Conditii, dar nu presupune incheierea unui contract de prestari servicii intre cele doua parti.
Contractul se considera incheiat intre Prestator si Cumparator odata cu plata Proformei de catre Cumparator.
Dupa crearea contului, Cumparatorul va primi prin posta electronica, la adresa de e-mail comunicata in cont, proforma aferenta serviciilor solicitate, impreuna cu prezentul document, denumit Termeni si Conditii, iar prin plata sumei din proforma primita, Cumparatorul isi exprima acordul pentru incheierea contractului de prestari servicii intre Prestator si acesta.
Atat Cumparatorul, cat si Prestatorul pot anula comanda, inntr-un termen de 15 zile calendaristice, fara a preciza cauza anularii, insa nu mai tarziu de momentul inceperii lucrarii, printr-o notificare in scris a celeilalte parti. Momentul inceperii lucrarii se considera ca este momentul in care Prestatorul a primit incasarea sumei din proforma platita de catre Cumparator.
Neplata proformei aferenta comenzii de catre Cumparator intr-un termen rezonabil este echivalenta cu anularea Comenzii. 2
In cazul in care, dupa efectuarea platii, Cumparatorul nu mai doreste serviciul si/ sau serviciile solicitate, Prestatorul va retine o suma fixa de 199 lei din suma totala achitata de catre Cumparator, ca plata pentru lucrarile deja efectuate, si ii va returna Cumparatorului restul sumei.
Prin finalizarea comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii si, in acelasi timp, isi da acordul ca va furniza Prestatorului toate documentele necesare in vederea efectuarii lucrarii din cadrul comenzii pana la finalizarea acesteia, iar, in situatia in care va fi necesara intocmirea unei procuri notariale pentru serviciile solicitate, va intocmi acest document pe propria cheltuiala.
V TERMENUL DE FINALIZARE AL COMENZII
Avand in vedere diversitatea serviciilor eferite, timpul de finalizare al lucrarii/ lucrarilor din cadrul comenzii variaza in functie de specificul acesteia si de timpul de raspuns al autoritatilor implicate.
Pentru operatiuni la Registrul Comertului, termenul maxim de finalizare al lucrarii este de 15 zile calendaristice, calculat de la data in care Cumparatorul furnizeaza Prestatorului toate documentele necesare efectuarii lucrarii si pana la transmiterea actelor emise de catre ONRC de catre Prestator Cumparatorului.
VI PRETUL
Toate tarifele aferente Serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A..
Tarifele existente pe site reprezinta contravaloarea serviciilor oferite de catre MCR Consult Partners si nu includ alte taxe solicitate de terte parti, care pot fi necesare in vederea finalizarii serviciilor solicitate in comanda.
Aceste taxe difera in functie de natura serviciului/ serviciilor solicitate si pot reprezenta dupa caz, pretul platit la un notariat pentru intocmirea unei procuri notariale, in cazul in care serviciul solicitat de catre Cumparator presupune in mod expres intocmirea unui astfel de document; taxe solicitate de catre O.N.R.C. pentru diverse operatiuni specifice si care variaza in functie de operatiunea si specificul fiecarei operatiuni in parte etc..
Dupa primirea comenzii, Prestatorul va emite initial catre Cumparator o proforma, care este un document cu rol informativ si nu reprezinta document fiscal, pe care Clientul o va achita doar daca este de acord cu plata sumei de bani indicata in proforma si care reprezinta contravaloarea serviciilor solicitate.
Dupa incasarea sumei de bani platite de catre Cumparator pentru serviciile solicitate, Prestatorul va emite o factura pentru aceste servicii, pe care o va transmite ulterior Cumparatorului exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in contul Cumparatorului si/ sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in contul sau, obligatia acestuia fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.
VII PLATA
Cumparatorul poate efectua comenzi pe site, prin adaugarea serviciului/ serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda prin efectuarea platii, fie prin transfer bancar, fie in numerar, la sediul Prestatorului, care ii va elibera chitanta pentru suma platita. Adaugarea unui serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, si implicit, nici semnarea niciunui acord contractual de prestari servicii.
Incasarea de catre Prestator de la Cumparator a sumei de bani reprezentand pretul serviciilor solicitate de catre acesta, atrage dupa sine inceperea lucrarilor specifice pentru respectivul serviciu si nu se va mai putea returna ulterior Cumparatorului in totalitate, ci numai partial, dupa ce se va retine suma fixa de 199 lei, aceasta suma fiind considerata plata pentru serviciile efectuate deja pentru Cumparator pana la momentul respectiv. 3
VIII CONFIDENTIALITATE
MCR Consult Partners va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizeaza Cumparatorul. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile expres prevazute de legea romana.
Prin crearea si utilizarea contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor efectuata in momentul crearii contului pe site, Cumparatorul isi da acordul cu privire la conditiile de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Vezi politica de prelucrare a datelor cu caracter personal ( https://mcrconsult.ro/termeni-si-conditii/ ), care face parte din prezentul document.
FOLOLSIREA COOKIE-URILOR
Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor efectuata in momentul crearii contului pe site, Cumparatorul isi da acordul cu privire la utilizarea cookie-urilor.
Vezi sectiunea de utilizare a cookie-urilor ( https://mcrconsult.ro/termeni-si-conditii/ ), care face parte din prezentul document.
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
LITIGII
Prezentul document este supus legii romane.
In cazul unor eventuale litigii aparute intre Prestator si Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori se va incerca rezolvarea pe cale amiabila a acestora, iar in cazul in care acest lucru nu este posibil, acestea vor fi solutionate de catre instantele competente.
Pentru sesizari sau reclamatii, Utilizatorii/ Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii in scris, prin email, la adresa indicata pe site, in sectiunea „contact”.
